1.      Tänä aamuna kun meikkasin, pyörryin 5 kertaa omasta kauneudesta...
2.      Milloin saadaan lamppu käsilaukkuihin? Se on erittäin tarpeellista!
3.      Me vahvat naiset: viedään roskat ja aivot tarvittaessa narikkaan
4.      Naisen pitäisi olla rakastettava, onnellinen ja kaunis, ei mitään muuta velvollisuuksia.
5.      Tarvitsen uuden sormuksen... että ei sormet jäätyisi...
6.      Laihdutus kolmesta ruokavaliosta – kahdesta en tule kylläiseksi!
7.      Hän syö – minä kokkaan, hän käyttää vaatteet – minä pesen, hän levittää tavaroita – minä siivoan, mitä tekisin ilman häntä? ...
8.      Naisten hauskanpito:  itse keksin  jutun ja itse  loukkaannun siitä.
9.      Olen kuin samppanjaa, voin olla leikkisä, mutta voi  mennä päähän ...
10.   Haluisin olla heikko nainen, mutta valitettavasti,  joko hevoset laukkaa, tai sitten talo palaa ...
11.   Parasta seksiä sen kanssa, jonka kanssa on hyvä ilman seksiäkin.
12.   Nainen kuuluu miehelle, joka ratkaisee kaikki hänen ongelmat, ei luo uusia.
13.   Joskus minun käytökseni ravistuttaa miestäni -  olen järisyttävä nainen!
14.   Periaatteessa nainen voi vaieta, mutta naisilla ei ole tällaista periaatetta.
15.   Olen kuin avoauto, niin cool  ja ei ole kattoa!
16.   Heräsin, peseydyin, pukeuduin, hymyilin ja lähdin kaunistamaan maailmaan!