Monet venäläiset  sanovat, että pitää koko ajan parantua, suomalaiset taas ovat tyytyväisiä itseensä. Mielenkiintoista, mistä tuo tyytymätömyys johtuu?

Itse olen syyllistynyt siihen loputtomaan itseni paranemiseen.

Sitten kuitenkin tuli vastaan sanat: olet minulle rakas, sellaisena, mikä olet....

Tässä on ilmeisesti olemassa raja, minkä helposti voi ylittää.

Et saa olla suorittaja ja yrittää olla yhtä hyvä kaikessa mitä teet, mutta saat tehdä parhaasi, mihin pystyt.

Saan tehdä sellaista mitä en osa, mutta en moiti epäonnistumisesta.

Olen neläjakymppinen ja opin koko ajajn uutta tietoa ja toimintatapoja, elämä jatkuu, en voi tiedä kaikki, mutta minulla on oikeus kysyä ja kysenalaista. Monesti kyse ei ole edes sitä, että en pysty tekemään, vain sitä että en osaa, koska kukaan ei ollut opettamassa enkä keksinyt miten pitäisi toimia.

Polkupyörä ei tarvitse aina keksiä....

Maan päällä minulle annettu aika oppimiseen, itseni tiedottamiseen ja parantamiseen.

 

Muutoksia ei tapahdu,
kun yritämme saada itsemme muuttumaan,
vaan kun tiedostamme, mikä ei toimi.

- Shakti Gawain

Olet varoitettu, siis olet varustettu.....